x

#{title}

#{text}

x

#{title}

#{text}
x

#{title}

#{text}
x

#{title}

#{text}

Over ons

Wie zijn wij

Wij zijn een webwinkel met kennis die producten van het merk Raymarine verkoopt. Onze kennis over het product Raymarine is opgebouwd al vanaf 1998, vanaf die tijd hebben wij veel Raymarine systemen ingebouwd. Halverwege 2001 zijn we begonnen met de verkoop van Raymarine apparatuur op internet met de website www.internetsail.nl. Het is nu de normaalste zaak om op internet te kopen, dat was toen echt niet het geval.

In de volgende jaren hebben we veel vragen gekregen en beantwoord. De kennis die is opgedaan willen we niet voor ons zelf houden maar delen. Veel informatie is te vinden op de weblog www.raymarine-navigatie.nl. Wekelijks komen daar artikelen bij.

We hebben met reden geen winkel van steen. Dit om de prijs zo laag mogelijk te houden. We hebben er ook voor gekozen om te communiceren via email omdat wij zelf onderweg zijn voor het werk. Een email beantwoorden is vaak makkelijker tussendoor te doen dan een telefoongesprek.

We zijn inmiddels 16 jaar een winkel op het internet, toch willen wij in de toekomst een winkel van steen te hebben met een ruimte om uitleg/cursus te geven. Wanneer dat gaat gebeuren is nu nog niet te zeggen maar dat lijkt ons erg leuk om te gaan doen.

Omdat wij veel informatie over Raymarine verstrekken en alleen het merk Raymarine verkopen lijkt het er wellicht op dat wij importeur van Raymarine of servicepunt zijn, dat is niet het geval. Zijn er vragen over producten of over een bestelling neem dan gerust contact met ons op info@raymarine-shop.nl

Waarom bij Raymarine-shop.nl bestellen

Service en vertrouwen is het belangrijkste om op het internet een winkel te hebben en te houden. Hoe langer een webwinkel bestaat hoe betrouwbaarder hij is. We zitten alweer vanaf 2001 op het internet en we zijn nog niet van plan op te houden. Service staat bovenaan en dat gaan we niet veranderen. Eigenlijk komt het er gewoon op neer, wij behandelen de klanten op de zelfde manier zoals wij willen worden behandeld. Bestellen, geleverd krijgen en een goede (after)service.
Daar komt bij dat wij alleen producten voor de Europese markt verkopen, dit betekent dat de garantie door ons in Europa wordt afgehandeld. Gekochte Raymarine producten in bijvoorbeeld Amerika zullen/moeten bij de winkel in Amerika moeten worden gestuurd. Jarenlange ervaring en sterke contacten met Raymarinespecialisten kunnen we bijna op alles een antwoord krijgen, zodat je zonder problemen het juiste aan boord krijgt.

Hoe bestellen bij Raymarine-shop.nl

Bestellen hebben wij zo makkelijk mogelijk gemaakt:

  1. Kiest 1 of meerdere producten die je kan toevoegen aan de winkelwagen met de bestelbutton
  2. Als je klaar bent gaat je met de knop naar de kassa (verzendkosten -exclusief BTW- worden dan berekend)
  3. De verzendgegevens invullen (geen registratie nodig, maar kan wel en is er handig om de status te controleren)
  4. Bij het invul-veld Land worden de verzendkosten automatish berekend
  5. Kies de betaalmethode iDEAL of vooruit overmaken
  6. Klik op verder en u krijgt een overzicht van de bestelling, klik op bevestigen en u krijgt een bevestiging per email

Betalen bij Raymarine-shop.nl

Wij hebben gekozen voor twee betaalmethodes. Vooruit overschrijven en betalen met iDEAL
Bij vooruit overmaken krijgt u na de bestelling een overzicht van de bestelling per e-mail. U kan dan deze bestelling controleren en het bedrag overmaken als hij goed is. (vermeld altijd uw bestelnummer). Zodra wij de betaling hebben ontvangen gaan wij de bestelde producten leveren, of bestellen als wij ze niet op voorraad hebben.
Bij iDEAL is de betaling direct compleet en gaan wij de bestelde producten leveren of bestellen als wij ze niet op voorraad hebben.

In de toekomst willen we PayPal gaan toevoegen, maar dat kan nu nog niet.

 

 

Waar kan ik vragen stellen

Mocht je vragen hebben kan je ons altijd een email sturen naar info@raymarine-shop.nl. Wij proberen altijd zo snel mogelijk te antwoorden.
Vergeet niet om eens te kijken op onze informatiesite www.raymarine-navigatie.nl daar staan inmiddels een hoop artikelen met veel tips en antwoorden. Wij hebben er voor gekozen om geen telefoon nummer te gebruiken, en alle vragen via email te beantwoorden. Natuurlijk gaan wij bellen als er dringende vragen zijn.

Garantie

Gelukkig voor ons is Raymarine een top product, een erg laag percentege geeft problemen. En daar komt bij dat Raymarine 2 jaar garantie geeft. Maar toch... mocht er een bij ons besteld product defect gaan in de garantieperiode, dan regelen wij de reparatie of vervanging van het product.
Dat is geen enkel probleem omdat wij alleen Europese producten verkopen. Die kunnen wij snel aanbieden aan een servicepunt van Raymarine.
Stuur ons een email met de omschrijving van het probleem. In overleg stuurt u het product naar ons toe en wij regelen verder alles.
Raymarine geeft een extra jaar (totaal 3 jaar garantie) als het bestelde product online wordt geregistreerd.

Buiten garantie kunnen wij u ook helpen. Stuur ons een email met een omschrijving en foto's. Dan krijgt u van ons advies wat er het beste kan worden gedaan. In overleg kan u dan het defecte product opsturen. Wij laten dit bekijken en beoordelen door een gecertificeerd Raymarine servicepunt. Altijd wordt er een prijsopgave gemaakt voordat er gerepareerd wordt. U kan dan zelf kiezen om te repareren of niet.

Bank details Internetsail.nl (Raymarine-shop.nl)

Rekeningnummer ING:
4865000 ten name van Internetsail Te Sneek
Netherlands

Voor buitenlandse transacties heeft u deze gegevens nodig:
IBAN: NL30 INGB 0004865000
BIC: INGBNL2A

Postbus 158
8600 AD, SNEEK

KvK: 01089042
BTWnr: 1102.59.026

 

© Internetsail 2018